zaterdag 8 september 2018

LAATSTE HOTEL EN FALLON?

Elke dag weer even kijken op de bekende hotel boekingsites. Hotwire, Priceline, Booking.com, etcetera. Maar het loont uiteindelijk wel! Ik kreeg op dinsdag een brief in de bus van Booking.com met een kortingcode van € 70 bij een besteding van € 300 of meer. Op zich al gek dat ze dat op via 'traditionele' post doen, maar goed. En een dag later zag ik op diverse sites, waaronder dus ook Booking.com een geweldige aanbieding. The Hampton Inn in Chelsea voor € 175 per nacht! Een prima 3 sterren hotel op een toplocatie en ook nog eens met prima reviews. Heel bijzonder, want ik heb echt geen enkel vergelijkbaar hotel voor zo'n prijs voorbij zien komen de afgelopen weken. Een beetje fatsoenlijk hotel op een goede plek op Manhattan begint steeds zo rond de € 250 per nacht, dus dit is echt een goede aanbieding. En als ik daar mijn kortingsbon vanaf trek kom ik dus uit op ongeveer € 150 per nacht. Ik kon ook nog kamers kiezen, dus ik heb een kamer met 2 queen beds met city view! Ik ben echt heel blij met deze deal en kan ik ook stoppen met zoeken want ik heb alle overnachtingen nu niet annuleerbaar vastgelegd. Verder ging gisteren de wachtrij open voor de opnames voor de Tonight Show met Jimmy Fallon.
Deze kun je (gratis) bijwonen, maar de animo is natuurlijk groot. Dus er is een systeem van een wachtlijst die op een vooraf aangekondigde moment open gesteld wordt voor de opnames van de maand er op. Gisteren kon je dus vanaf 17:30 inschrijven bij deze wachtlijst. Dus we zaten klaar om 17:25 en hebben ons voor de drie dagen dat we in NYC zijn, op de wachtlijst in kunnen schrijven. Een week of 2 voor de datum, ontvang je een mail als je definitief naar binnen mag. Dit is dus nog een paar weekjes spannend. Fingers crossed!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

BOOT, TREIN, VLIEGTUIG EN AUTO

De laatste dag van deze heerlijke vakantie is helaas al weer aangebroken. Maar er staat wel eerst nog iets leuks op het programma! Na opnieu...